Zaczynamy - 101.9 kg


Za sprawą wykopu www.wykop.pl/link/1546233/dieta-niskoweglowodanowa-po-miesiacu-stosowania/  postanowiłem sprawdzić jak działa dieta nisko węglowodanowa. Bloga założyłem po to aby siebie zmotywować - może w końcu to się okaże złotym środkiem dla mnie oraz po to aby opisywać co i jak dla potomnych, którzy będą chcieli spróbować diety optymalnej.

Zaczynamy:
I ważenie z rana - 101.9 kg.



Będę starał publikować swój dzienny jadłospis i zachęcam Was do komentowania tych postów. Mam nadzieję, że z waszymi wskazówkami jedzonko będzie lepiej dobrane.

Założenia: 
- jem tłusto
- jem białka, ale więcej tłuszczu (będę się starał, nie jestem biegły w tym ile co ma tłuszczu, a ile białka  ale pomaga mi Internet)
- nie jem węglowodanów (chleb, cukier, słodkie napoje itp)
- będę jadł warzywa ( nie dużo )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz