Dzień 8 - pierwszy tydzień mojej diety


Jako, ze dzisiaj mija ósmy dzień diety optymalnej, którą staram się przestrzegać - staram, bo jak widać po ostatnim weekendzie troszkę mi się to nie udało. No ale nic, nie zrażam się i idę dalej, chociaż pewnie gdyby nie to, że prowadzę bloga poświęconego mojej diecie to znając mnie już bym się dzisiaj poddał, a to dlatego że jak obiecałem tak zrobiłem i dzisiaj odbyło się rano ważenie...

0 8 rano gdy stanąłem na wagę to pokazała ona 101.6 kg co raczej nie zachwyca w porównaniu z pierwszym ważeniem, zanim zacząłem dietę czyli 101.9 kg. Ale nie zniechęcam się. Zapewne problemem było to, że poszalałem w weekend. Próbuję dalej ;) i mam nadzieję, że będziecie trzymać za mnie kciuki.


Śniadanie - 10:30
1 parówka
1 sucha kiełbasa myśliwska
1 pomidor


Śniadanie II - 13:30
Orzeszki ziemne solone 100g


Obiad - 18:00
Kotlety schabowe (200g schabu) w panierce pieczone na smalcu z pieczarkami i żółtym serem

2 komentarze:

  1. Majerczak Grzegorz17 czerwca 2013 06:29

    Polecam na śniadanie płatki owsiane z jogurtem (dostarczają dużą ilość energii przy dość małej ilości kalorii) chleb najlepiej bez masła z jakimś pomidorem ogórkiem, do tego jakiś twaróg. Kiełbasa na śniadanie raczej nie jest dobrym pomysłem.
    Co do drugiego śniadania polecam jakiś owoc typu jabłko, pomarańcz zamiast orzeszków solonych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marku, ale w tej diecie chodzi o to aby nie jeść węglowodanów. Tylko dużo tłuszczu oraz trochę białek. Dzięki za komentarz :)

      Usuń